8 Kasım 2010 Pazartesi

affetırme msn nıcklerı

Hayvanat Bahçem Kendi hayvanat bahçeni yönetme ve hayvanlarını yetiştirmek ister misin?

oturum mu açtın,kapatsan iyi edersin,kalbini mi kırdım affedersin:))




kardan adam olur ama senden adam olmaz bu saatten sonra seninle işim olmaz







geceyi bitirdim seni düşünmekle bir günü bitirdim seni beklemekle bin saatim gecti seni özlemekle ama bir saniye kacırmadım seni sevmekle




gözlerine baktıkça ağlasada gözlerim gözlerine bakmayı çok özledim




°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸SéNi SéNLé YâŞâMÂq VâRKéN HâYâLiNLé YâŞâMÂK ZoRuMâ GiDéR °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸









hayat güzeldir gülüm yaşamayı bilirsen aşk güzeldir gülüm sevmeyi bilirsen ben güzelimdir gülüm görmeyi bilirsen




Ağzımın Tadı Yoksa, Hasta Gibiysem, Boğazımda Düğümleniyorsa Lokmalar, Buluttan Nem Kapıyorsam İnan Hep Güzel Gözlerinin Hasretindendir.




ÖYLE DİYORSAN OYLE OLSUN YETERKİ KALBİN BENİMLE DOLSUN




!ѕαηα αтıℓαη вιя кυяşυη вαηα αтıℓαη вιη кυяşυηα вє∂єℓ!




•°¤*(¯`°(F)($€NİNL€ B@ŞL@DI $€WM€K $€NİNL€ BİT€R N€ K@DqR DİR€N$€MD€ BU YÜR€K $€Nİ İ$T€R)(F)°´¯)*¤°

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder