9 Kasım 2010 Salı

gece nıcklerı

kendimi tanıtmak isterdim ama...MÜKEMMEL'in tanımı olmaz ki !


Ben sevdanın oturduğu sokakta oturuyorum,geceLer hiç bitmiyor, ben hiç uyumuyorum gecenin efkarı iniyor perde perde…


DamarLarımda doLaşıyosun,doLaşıyosun da sonra ben senin kanın değiLim diyosun!


gökLerin ardında gökLer var... bir deniz var.. Çok engin..
Ufkun ötesinde başqa ufukLar var..."


Sevmek kimi zaman reziLce korkudur…İnsan bir akşam üstü ansızın yoruLur…


İntihara meyiLLi yürekLerLe çıktıq yola… YoL bize uçurum geLdi,uçuruma sevdaLandık…


Bir mucize istiyorum, mucize... Yoqsa bu şiir son yalancı çocukLuğum oLacak artık büyüyeceğim .. "


Sakin oL, bütün bunLar bir oyun. Sonuçta şu karşındaki dehşetLe izlediğin adam seLam verecek, perde kapanacak…


Ben geceLerin saçında seni ördüm… Biriqmiş yaLnızlığımdan sana öyküLer sundum…


Hepimiz bir başkasının öyküsünde tutsak…

hikaye msn sözleri
kaLbinin savaşında ben yanLış kahraman...


YokLuğun zuLüm, yokLuğun damarLarımı parçaLamış kurşun… ışıklı Ruhumu cebeLLeştiren eceL…


O fırsat düşkünü zaLim elleri kendine uzak tut uzak…İçim dışım özüm sözüm bir inan aLnım açık yüzüm ak...


Sana dokunmam kanarım…


Yüreğimi oyan acıLar tattırıp vurursun beni…


mahşer yeri kaLabaLığı, pişmanLıkLar sende yangın yeri taLanı kaçışLarı bende..
gece nickleri

gücüm kaLmadı artık direnmeye gözLerinden farklı akan yaşLarda b o ğ u y o r s u n b e n i…
sizler özel yada eşiolmayan kartaneleri deilsiniz sizler sadece çürüyen organik maddelerden ibaretsinız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder