8 Kasım 2010 Pazartesi

Anlamsız Msn Nickleri

Hayvanat Bahçem Kendi hayvanat bahçeni yönetme ve hayvanlarını yetiştirmek ister misin?

Aşk nedir ki? Geçen gün kantinden alıp yediğim acı kraker olabilirmi?




aşk hissetmediğin hisleri hissettiğin anda hissettiğin histir







kafamı bozma yeni yaptırdım




geçen gün taksi çevirdim hala dönüyor




DEĞERLENDİRMEYİ DEĞERLENDİRE DEĞERLENDİRE BEN DEĞERLENDİRME OLDUM DAHA KENDİMİ DEĞERLENDİREMEDİMDüNyA dÖnEr AY iSe kÖfTe




Yaşamaya Şükretmeyen Yaşamayı Hak Etmez!!!!




aşk bir viişne iç iç kişne




sahip olduğum herşeydin herşeyimi alıp gittin




tesadüfen doğduk mecburen yaşıyoruz Hayvanat Bahçem Kendi hayvanat bahçeni yönetme ve hayvanlarını yetiştirmek ister misin?

teflon tava gibiyim kimseye yanmam yapışıp kalmam :)




çok sıkıldım bu hayattan reset düğmesini bulamıyorum format desen atmıyorum bu bünye fazla dayanmaz aküm de bitti sususyorummm







**BANA YAMUK YAPMA AMA KARE ÜÇGEN FALAN YAPABİLİRSİN




ben sevmeyi bilirim ama sevdiğim beni sevmeyi bilirmi bilmiyom...




Denizleri Seviyorsan Dalgalarıda Seveceksin Sevilmek İstiyorsan Önce Sevmei Bileceksin !!


beNi beNden alaßiLirsin aMa séNi saNa bırakMaMm!!




önüme baktıkca karanlığı ........... arkama baktıkca ışığı görüyorum




!!!!!!sevdim bir inek tepti beni bilerek!!!!!!




çoğu kişi sevdiğini anılarında görür senin benim için anılarımda canlanacak kadar değerin bile yok ki...




bu yazıyı farkettiğinde farkedeceksinki farketmen yada farketmemen hiç farketmez... en iyisi sen bu yazıyıhiç farketme:) SeNiN PaPaTyAn vArDıR.BiR GüN GüLü bUlMaK IçIn pApAtYaYı bIrAkIrSıN.GüLü aRaRsIn aMa bUlAmAmIşSıNdIr.o zAmAn pApAtYaYa gErI DöNmEk iStErSiN AmA O ArTıK YoKtUr.pApAtYa bAşKa bIrInIn gÜlÜ OlMuŞtUr




°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ No A$k No DıRdIr OnLy MaKaRa DıRdIr°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸




TÜRKİYE YARI FİNALDE GÜLMEK SENİN İÇİN BİR HOBİ OLSUN EĞER AĞLAMAK İSTESEN O DA FENERBAHÇE YENİLİNCE OLSUN


(¯`·._.·[¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨Y£$!L GÖZLÜM¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨(¯`·._.·[




♥♥Ñєяdє yi†iяsєм hєp گےєndє ßµℓµyoяµм ßåşℓångıçℓåяıмı گےєnsє hiç ßi†мєz gibi ßєndє oynµyoяsµn †üм گےåkℓånbåçlårını♥♥




senide gömdün sende öldün haddini bilmeyenlere küstüm




bana hava yapacam diye kendini kasma damarlarındaki kan bile bana hasta



Hayvanat Bahçem Kendi hayvanat bahçeni yönetme ve hayvanlarını yetiştirmek ister misin?

BnA HaWa AtIcAm DiYe KenDıNı KaSMa DamArINdAKi KAnIN biLe bAnA HaStA...!!!

...LaneT oLaSı tOz bİr peMb£ydii $imDi kaRanLıkTa SiyaH göKku$agImıN reNGii... x(




DéqéЯLî OLân HâЧâTımDâ DéqéЯSîZ OLân âЧâqımın âLTınDâ




ßeny SefiyorSan VerGini veRiyOrSan Ne MudLu Sana Eyy GüzeL İnsAn...!


•-)•––––hadi sitelere gir profil oluştur para edermi ruhun kaç kuruştur•-)•––––




кαяαкσℓ мєякєz ƒαяк єтмєz α∂αηα ¢σ¢υgυ Ⴣєтмєz ¢αтıℓıя кαşℓαя кєѕιℓιя вαşℓαя єη güzєℓ αşкℓαя вυ şєнιя∂є вαѕℓαя




>Her zmn güler yüzlü duran kişiliğimin içinde kişiliksiz bi çocuk var..nefret etmek istiyor ama beceremiyor




aşk bir otobüstür binmesini bilmelı son durağa gelınce ınmesını bılmelı


Hayvanat Bahçem Kendi hayvanat bahçeni yönetme ve hayvanlarını yetiştirmek ister misin?

kız dediğin taktın mı kola yakışmalı çarptın mı duvara yapışmalı(alemdarlı mustafa)




O küçük kız artık şarkı söyLemiyor . . .







Nasil gecti habersiz o guzelim yillarim. Insan bi haber verir burada bosunami bekledik.




öLürümü Gördüm Dün..Top oynuyordu +_O




m0deRn ZamanLarda a$k d üttürüdürü müdür? HaYaT mOtRoCk HaDi KuDuRoCk




Hayatta hiç qimseye qüvenme çnqi beyaz qLün göLgesi biLe siyahtır...




ERKEKLER LİMON GİBİDİR BAKTIKCA İŞTAĞIN ACILIR YEDİKCE MİDEN BULANIR




TabutLara Sıqamayacak Kadar intihar Var. Seytanın Siparişi



Hayvanat Bahçem Kendi hayvanat bahçeni yönetme ve hayvanlarını yetiştirmek ister misin?

bir işe başlamak için bırakmak gerekir




HeRkEz BiR GüN aŞIk oLAcaq:Sve bu dünya sevgiyle dolup taşacaq







@$k için @ğl@rm @şkl@ gülerim




sana çok acıyorum benim gi bir kızı kaçırdığın için ( _ _ _ _ )




[Ü]mİtLeRiM sUyA dÜ$Tü AmA bOqUlMaDılAr... [Ç]üNkÜ oNlArA yÜzMe ÖrEtMi$TiM!!!









eSkideN PiyaSa NerDe ßiZ oRDa, aRtıK ßiZ NerDe PiyaSa oRDa..!




єѕкι∂єη тσz ρємвє нαуαℓℓєяιм ναя∂ı, тσzυ gιттι ρємвєѕι кαℓdı




Karanlık bir parıltı…Beyazın içinde sırıtan siyah gibi kirli…




ßU aralar ßizi satanlar var ama haberleri var mı acaba onlar atılıyor en azındn ßiz satılıyoruz?_Yazan Beyza




ßU aralar ßizi satanlar var ama haberleri var mı acaba onlar atılıyor en azındn ßi

ѕαçℓαяıııм ιρєк gιвιιι кσкυм вєвєк gнєу ηє вαкıуσѕυηx)

°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸CERENimmmm °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸




Sana Git Diémém Ama KaL Démék Dé GéLmior İcimdén..!
< Sana cûmlelerim yetmez demistim simdi seni onlara hâvale

Hayvanat Bahçem Kendi hayvanat bahçeni yönetme ve hayvanlarını yetiştirmek ister misin?

Ağrı kesicin varda, Erciyes kesicin var mı?




Vücudun otobüs, beynin şöfördür kalbin şöför maaline geçerse aşık oldun demektir.







pantolonum diesellden clubberim ezelden




3 yanlış bir doğruyu götürür bizde 1 yanlış bütün doğruları götürür....




Ben anlamsız sen anlamsız bi okadarda nick anlamsızXD



SeVmEk cEsArEt İsTeR




kendime msn yaptım adı yok kendime sevgili buldum sesi çok




bu laflar boy boy sana gırer atlı koyboy




bir bardak su ii gelirrr



DÜNYAYI EN SON TERKETEN IŞIKLARI KAPATSIN:P







aşkından oldum nezle siliyorum burnumu 100 metre bezle....




küçükken çikolata için aglıyordum,şimdi senin için............




kız baktı oglan baktı amaçları çıkmaktı ama unuttuklar bişi vardı okuldan çıkmak yasaktı









çikolata dişleri hayat düşleri çürütür




alışma bana ne yapacagım belli olmaz bnmm....Bugün warımm yarınn birdenn yokk olurumm




alışma bana ne yapacagım belli olmaz bnmm....Bugün warımm yarınn birdenn yokk olurumm




bAnA soRdUlaR mazi VaRmıSEnde DEdim Yok BEnDİ. Hayvanat Bahçem Kendi hayvanat bahçeni yönetme ve hayvanlarını yetiştirmek ister misin?

(¯`·._.·[denge]·._.·´¯)°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸aaaooowww°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸




Egal was ich tu,egal wo ich bin-du gehst mir einfach nicht aus dem Sinn!!!=Batuhan:)







qenc Ya$ımda kaLßimi a$k'a Dü$man Edemem.. ßeni ßiLirsin kararLıysam dünya Dursa Dönmem! Cok qeciktin Her$ey için Artık Vursanda öLmem!




Yine de ben toparLadım yerden kaLbimin kırıkLarını.. Sırf ayakLarına batmasın diye. . .




Terkedeni Terketmek ßüyük Zevktir aMa Seveni Terk Etmek En ßüyük KahpeLiktir!









İnsanLarın gözLeri öyLe keLimeLerLe konu$ur ki diL onLarı teLaffuz edemez. . !




öLümden neden Korkacaqım ki ? ßen VArken O yOktur o qeLincede ßen oLmayacaqım..




Önce Sen ßurkuyorsun SayfaLarı Sonra ßa$kaLarı KaraLıyor CümLeLeri..




Senin içinde ßen ßitmi$ oLsaydim, ßenim içimde sen ya$iyor oLmazdin..




Ne ßir Kızı Kendimize köLe Edecek Kadar KüçüLdük N




atam satam kalk biraz ben yatam
Gulu Sevdim Dikeni Batti Seni Sevdim Gotun kalkti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder