9 Kasım 2010 Salı

2009 2010 Şekilli Farklı Süper Msn Nickleri

[Herkez Aynıyken ßen FarkLıydım ! $imdi Herkez Fark Pe$inde , ßen Aynıyım ßu da ßenim Farkım ]

> BanA HaVA AtICaM DiE KeNDiNi kaSMA DaMArInDaKi KaNIn BiLe Bana HasTa

> Kiz DiYé oNém VéRénin GuZéL DiYé Kaşar SéVénin! PaRa DiYé Dost SaTanin! KraL oLsa TahTini MAfYa oLsa MéKaNini

> ℓιƒє нαѕ вєтяαує∂ мє ση¢є αgαιη (HAYAT BİRKEZ DAHA BANA İHANET ETTİ)

> HayAt bir film gibi yaşanır ve biter filmin sonunda mululuk yada keder hadi sen seç!!

> gökYüzndeki yıldızlar gibisin onlar kadar parlak ve çekicisin tek fark var onlar binlerce sen birtanesinn

> Seny sefdiğim kadar yaşasaydın ölümsüzlüğün adını a$k koyardım

> Sigaram ve sen o kadar çok benziyorsunuz ki, ikinizi de ayağımın altında rahatça ezebilirim!

> İntikam nedir ki ? Bendeki nefRet en büyük intikam duyGuLarını dize getiRir

> itLe köpekLe uğraşacak vaktim oLsaydı veterineR oLur, seni tedavi ederdim ,

> seN dü$ünürsün, Ben uygularım , iŞte farKımıZ Bu!

> Yazmak tarzım değil! çizerim (H)

> Benim gözümde bir hiçsin artık, Nefretim aşkımı aştı bu gece

> buRda etiKet geçmeZ ne entel ayakLar, ne sulu tavırLar, buRası Türkiye, Yok öyLe!


> Masmavi gökyüzündeki bembeyaz buLutLar kadar güzeLsin

> Eğer çölde açan bir çiçek olsan, Seni kurutmamak için hep ağlardım

> Bu acıYı yaŞattın baNa, sen yaşaMa sevdiğim, sen yaşama!

> En umutsuz, en biçare anımDa buLdun beni, sen tuttun eLimden Şimdi gitme, gitme ne oLur!

> Düşte umut, yürekte güç vurulmuşken, Döneceğim birgün, kimse beklemezken

> aLdırma geçer dediLer, aLdırmadaN yapamaDım, 1 an biLe unutamaDım arkaNı dönüp gidişini

> yaLan aşkLarLa doLuydu sokakLar! Ben sana inanDım sen yaLan oLmamaLıydın
Bana İhtiacın y0nq arDık seNin 0Lana ii baq !

eL ßaK ßiR eLimde göKyüzü vaR haLa
ÖteKinde kayıp giden yıLdızLar
KorkuLarda ßenim umutLaRda
*Beni ßıRaKma*


iLksin!
smdiLik soN
hiC bi suRéT "sen" oLamaz


asLa yerini kimsé aLamazz!(L)

' Gözümü ßoyamaya CaLı$ma OLum ßénim Dünyam Zati Rénqarénk!

ZevkLere DönüseN AskLara iNat yasasıN sevqiLisiz hayat


Tanяı DéiLim Ama Tapannaя Faя
CahiL DéiLim Ama Séwméi ßiLméi$Léяim Faя
YanLı$ DéiLim Ama SapkınLıkLaяım Faя
ßazén ßo$ Konu$uяum Ama GücLü CümLéLéяim Faя
$aяkı DéiLim Ama EzqiLéяim Faя
Pi$man DéiLim Ama HatıяLamaı UnuddukLarım Faя
MéqaLomAn DéiLim Ama ßüyüLéici 1 ßén Faя
ArtiSt Hic DéiLim Ama "MuhTé$ém OLmaK" KanıMda Faя! x)

Dü$ünüo Musun Hayatın ßoktan Géctiqini HayaL Et YüzLércé Ki$inin ÖLméni İstédiqini!


«|Ďєη'(qєѕ)i'z|»


hayatımın anLamsızLıgını senin sayende
bertaraf ediyorum!
akLımdaki düşünceLerLe birLikte kanıma karışıyorsun
canımı acıtıyorsun!
buna vücudum bagısıkLık kazandı
bunLara tepki vermek yerine sana uyuyorum kendimi caresizLikte buluyorum!

ßırak y0LLar qirSin Aramıza


Nefret et benden !!
Bayılıyorum buna (= !


Hép Aynı Düşün Péşinde
SöyLé Né Var İçindé


Anlatamadigim birseyler var,*
*Hep baska baharlara biraktigim
*Ucurumlari tam a$arken,
*Kiriliyor kanatlarim**

αятıк кαρıуı çαℓαη вєη ∂єğιℓιм αηηє
яυнυмα вαşкαѕı gιя∂ι ∂üηуαηıη ѕση güηü gιвιу∂ι ѕαηкι
тüм ∂σкυη∂υкℓαяıм єяιуιρ gιттι… αятıк σ кüçüк çσ¢υк ∂єğιℓιм αηηє ιçιмє вιя ¢αηαναя уєяℓєşтι !


SenLe BeN BaTI-DoĞu , AmA DüNYa YuVaRLaK


hayaL kurmak hayaL oLdu


' Gözya$Larını SiLéßiLécéin Ték Yér ELinin Térsi Akmasın Gözya$Ların IsLanmasın Ne GözLérin Ne Dé ELinin Térsi

' TopLa Önümé Attıqın ßozuk SözLéri ßén ßunLardan Anlamam!

' Ne Zaman ßu Kadar Zor OLdu NéFés ALmak?


' Sénin $imdié Dék Yaßdıqın En İi $éy Kayßédmék!

HeR YüReĞiN KöŞeSiNDe YaRaLı BiR YeR VaRDıR



Hayatımın gerçek öyküLerine ayrıLan ßi fiLmin soundTrack'indeyim


"HayaT BiR HikaYe, YaşasaN Ne oLuR, öLseN Ne oLuR?"


"Sana İhtiyacım Var GeL!!!" Diyebilmekmiş Güçlü Olmak
Sana "Git" Dedigimde Anladım


Seviyorsan Seviyorsundur AMA' sı oLmaz Bu işin ÜsteLik Bir Cümlede AMA Varsa Bir Önceki Yargının Hiç Bir Hükmü Yoktur Artık


чıLLαr sonrα dα iLk günkü gibi αşık kαLαLım…


кendiiмiizii σLdυğυмυzdαn dαнα fαякLı göѕтeямe çαвαмız уσк


nefesiimsiin… *seniinLe αnLαmLıчım ben! artk eski haLim kaLmadı hiç ()
qözLerimde yanan o ı$ık çoktan söndü (!)
eski co$kusu yok yüreğimin
ßedenim bu kendinden nefret eden ruhu ta$ımak istemiyor ()
Ve ßir itiraf ; AsLa qöründüüm kadar qüçlü olamadm

Kacmak istersin hayattantek basina yasamak karanLikLardayapamazsinbirakmazLar pesiniønLar køvaLadikca sen kacarsinnereye øLdugunu biLmedenbir gùn kazanicam diye inad edersinkazanamazsinsønunda yeniLir ; hayatLar icinden hayat secersinsebebsizce ya$arsin õLmek isterken deLice

Ne qüseLdi o qünLer gözLeriNde hayeLLEr x$



Sen nefes aldıkça umutlarım nefeslerinde yaşadıkça ağlamıyorum ağlamayacağım da



Biliyorum sen bensiz de yaşabilecek kadar güçlüsün



Unutmadan bir teşekkür borçluyum sana; kısa bir süreliğine de olsa yarımlığımı yalnızlığımı unutturduğun için

Artık mutluluğa kanatlanma zamanın geldi



Hoşcakal yüreğimi adadığım ömrüm





Aşk bir yaşam biçimidir kandırmacasına boğulmuş gidiyordum işte



Belki de kader kırmızı kağıtlara kanla yazı yazmak olsa gerek (x


farklı msn nickleri
Aşk şimdi şımarık bir zengin çocuğu

Artık çok değiştim
MeLankoLi bir kişiliğim





susmaya gidiyorum/birazdan dönerim



Gideceksen seni bana bırak öyle git !



Gelişinin bir gidişi olduğunu bile bile seviyorum seni…

αятıq ∂αуαηαмıуσяυм єѕкιѕι qιßι ѕєω∂ιм αмα тєякιℓ∂ιм qözуαşℓαяıм ∂υямαк ßιℓмє∂ι кαℓßιм ѕιℓ∂ιкℓєяιηι ѕιℓємє∂ι ηє∂єη'ιηι ßιℓмєк ιѕтєямιѕιη ؟

1 gιяℓ, 1 ¢яу нєєууσσσ α∂αмıм тнιѕ ιѕ му ѕтуℓє

düşüмdє isтαивuLuи dörт вir yαиı sєиiиLє кαpLı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder