9 Kasım 2010 Salı

Çatlatacak çatlatan Msn Nickleri

Çatlatacak Msn Nickleri Sayfası – Bu sayfamızda yeni değişik çatlatan Msn Nickleri ve kısa çatlatıcı msn nickleri hazırladık. Sizdede burada olmayan farklı Çatlatacak Msne nikleri varsa aşağıdaki yorum bölümünden gönderin yayınlayalım. Buyrun Çatlatacak Nickler;

aşk kırıntısıyla doymaktansa evdeki bira şişelerini verde 2 ekmek al gel kahvaltı edek..

bilmediğim teknolojiye lazer derim

Bundan sonra ot gibi yaşamaya karar verdim…İsteyen basıp geçer , isteyen sarıp içer

Aşk iki temel elementten oluşur, acı ve haz. Gerisi naz ve gaz…

“kişisel bir iletim yok allah’a şükür.

nükleer başlıklı kız

yazmıyorum kişisel ileti falan.baskıya gelemem ben

Hoş Geldin Tatar Ramazan!

ben sıradan bi insanım…Ama ön sıradan.

“bu aralar pek bi tutarsızım.. ya tutarsa ya tutarsa..”

Neptün’ de kızlar teklif ediyormuş…(hasss..)

hoşgeldin 47 ayın sultanı ya dünya kupası

Away yazıyor ama aslında online ım sadece online olma fikrinden hoşlanmıyorum evet deliyim

ben ladini özledim:=))

şu an burda yokum külahıma anlatın

rahibinden satılık kilise

benim sadık yarim kara murattır

başvuran sayısında ki yoğunluktan dolayı üye alımlarımız 31 aralık tarihine kadar uzatılmıştır.?bilgilerinize.

bu sabah erkenden kalkıp bütün gün uyuyacağım

bir taş attım pencereye puff daddy 50cent çıktı usher evde yok dedi why why ?

300 spartalı işeyerek bir havuzu 5 saatte dolduruyorsa 50 truvalı kaç saatte doldurur?

HER KASARIN SONU TOST OLMAKTIR

uçmasını bilirsen olursun pilot istemesini bilirsen iner sana her külot

azraili dişi göndersinler ölümle bile sevişirim şerefsizim

“la havle ve la corvette”

evliyken balayına , bekarken alayına gider.

zengin parasıyla fakir karısıyla oynarmış

kardan adam olur senden adam olmaz

erkekler BOY abdesti alıyor da kızlar neden GIRL abdesti almıyor.

dünya yansa kaşarı erimez

pamuktan prenses mi olur prenses dediğin taş gibi olur

mor ve öpülesi

üseniyorum öyleyse yarın

kaderimse cekerim yeterki ip kopmasın

>< Satanist Kesen Psikopat Kedi ><

kayalardan kayarım yoktur benim ayarım



KIR KALBIMI GONLUN OLSUN,AL GONLUMU SENIN OLSUN,
BEN SIMDI BASKA KOLLARDAYIM BU DA SANA KAPAK OLSUN.........

Takıl bana hayatın renklensin, fazla takılma gökkuşağına dönersin.

Herkesin gördüğü ileti kişisel değildir

ağlarsa anam ağlar gerisi ninja kaplumbağlar.

Sevipte sevdiğini sölemeyeni seven affetsin, sevmeyipte seviyorum diyeni Allah Kahretsin ..

gözlerine mi inanayım ağzına mı inanayım, gözlerini mi bakayım, ağzınamı sı...m...

Seni benden daha çok seveni bulursan,
Seni şimdi unutmaya hazırım inan.
Seni benden daha çok seveni arıyorsan,
Bu canın ölmesini bekle o zaman!!!

"It's raining man...Ama bi tanesi kafama düşmüyo

gebere jackson

hatun dediğin koluna taktınmı yakışacak, duvara çaktınmı yapışacak !

"ben sporcunun izel çelik ercanını severim"

Msnevler

wolverine yolverin

iletisizseniz, ileti Sizsiniz.

iletim yok yalıtım var .

potansiyel abaza

CM 2007 oynuyorum istersen rahatsız et !!!?ey çevrimiçi olan kişi geldiysen iki kere titret.

bu alana reklam verebilirsiniz

Beyaz atlı prensini bekleme, seyise razı ol,sonra ata kalırsın

hanım suyu ısıt olmadı çay içeriz

kendine yapılmasını istemediğin bi şeyi başkasına yap çok zevkli oluo!

kişisel iletiyle kişiselleştirmeyenlerden misiniz

x şimdi oturup açtı

Bu kullanıcıyla iletişime geçmek tehlikeli ve yasaktır

bunu yazan tosun, okuyana başarılar diler.

teflon tava gibiyim kimseye yanmam kimseye yapismam

"parayı veren düdüktür"

gülerken düşündürürüm, düşerken güldürürüm

kim messenger?

ben mevlana değilim insan ol öyle gel

listedeki tasfiye nedeniyle zararına muhabbetler

MSN Messenger yan gelip yatma yeri değildir.!

annemler daha iyisini yapana kadar en iyisi benim

-enteresanlardayım. beklerim.

-ders çalışmamak için her türlü meziyete sahibim. 10 parmağımda 10 mazeret.

yiyorum yiyorum doymuyorum yoksa yemiyorum da yandan mı atıyorum.
- çevrimiçiyim, alnım ak

fazla kişisel yazamam buraya

internettin hoca

Bitene kadar bitmez! Biterse bi büyük daha alırız.

'sol kulağını kapatırsan sağ duyulu olursun!!'

-verene canım feda, vermeyene elveda )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder