9 Kasım 2010 Salı

arkadaşlIk msn sözleri

arkadaşlIk msn sözleri




Bunları yazarken bile görüyorum.

Artık kaldıramıyorum..







Sén qitSéndé ßéndén,

ßén yiné söküP qétiririm séni

yaşadıqın şéhRin kaLbinden..

Sén öLdüm déséndé,

O aşifté şéhrin rahmindén

sézéryanLa aLırım séni.

ßén bu kadar sénkén..

Sén bu kadar bénkén..

ßizkén...

yok Say béni diyéméssin,

istéyéméssin ßunu ßéndén...



ßu saatten sonra benden sadakat bekleyen kendine köpek alsın...!!!





ben kéndıMden kacıyorum .

yok kimseLere zararıM..

dokunmayın..

her turlu ya$arım.

aldığım nefeslerde payınız olucaksa eeR
arkadaşlık msn sözleri
bazı $eyleriN kavga sonuda geLır.

inanırım..

●๋:


MutLuuuu+HuzurLuuuu


ba$kası yüZünden devriLmem artık...biLseLer iÇimde kimLer yıkıLdı..!!!



иεfεѕ οŁduğu ѕūяεсε,,
нεя qidεиiи aяdıиdaи вiя hatalı qεŁεи oŁuя...


ѕυѕмαк νєяιℓмєѕι qєяєкєη єη zσя ¢єναρтıя...
кσηυ$αη кσℓαу σℓαη∂ıя.
ßιz susTuK
$ιм∂ι кσηυ$αη кσηυ$ѕυυηη.....!



zamanla tanırsın insanları
biter hayallerin birer birer
gerçeği görüpNEFRETi tadarsın zamanla



Herkese hakettiği kadar değer veriyorm...Fazlası zarar biliyorum.!


~~Saçma sapan dünyanızda devam edin çoğaLmaya..!En adi yaLanLarı qerçek qibi sunmaya..!Tutmayın koLLarımdan girmem sizin dünyanıza..!

-Kendimin tek düsmanı ,aynı zamanda kusursuz dostuyum



Önplanda deilim die sanmayın arkanızda kaldım!!
Sizin yürüdüünüz yollara ben coktan adımı yazdım

dostluk nickleri

* iyisinden seçtiğin kınalarını münasip yerine yak Şimdi !


Ağlamam artık gidenlere..Ağlamam artık bitenlere..Ağlamam artık üzenlere.. İHANET edenlere !


kralına yol werdım soytarısıylamı urasıcam!

вєη αşкı ιвα∂єT ѕαуαяıм


Lanet olsun bu içimdeki insan sevgisine

BENİ KÖPEKLER GİBİ SEVME.
SEVİCEKSEN ASLANLAR GİBİ SEV ŞEKİLLİ !!!


DEDİN Kİ BEN ROMEO "GERÇEK AŞKIN SAVAŞÇISI" ... DEDİM Kİ BEN JULİET DEĞİLİM HADİ UZA....



eLLerini çekip benden,

Yarim bugün gideR oldu..

aMa senden ayrı gezen...

Yürek değil...


Beden oLdu..




SÖZE GEREK YOK ,SUSSAM DA BAKIŞLARIM YETER İNSANI VURMAYA!



нєякєѕ вι нαναℓαя∂α αℓℓαн ѕσηυмυѕυ нαуıя єтѕιη..


Hayat birqün,kimseye qüvenmemeyi,ne olursa olsun her$ey'in sahte,yalan,tiyatro olduqunu öqretecektir.Sende öqreneceksin....er yada qeÇ ...


Sırrını söyleme dostuna
Dostunun dostu vardır ..
Oda söyler dostuna




yok bir daha seni düşünmek

Koklamak kokunu. ?


- http://www.ziynet.net/2010/05/arkadaslik-msn-sozleri.html#ixzz14mDfmTdd
Nick meraklısı olma backlink meraklısı ol
Blogger Templates

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder