8 Kasım 2010 Pazartesi

acı nıckler

Hayvanat Bahçem Kendi hayvanat bahçeni yönetme ve hayvanlarını yetiştirmek ister misin?

»-(¯`v´¯)-»şair ben sem şiirim sensiz sarhoş bensem içkim sensin eğer şuan yaşıyorsam sebebim sensin »-(¯`v´¯)-»




KAVUŞMAK ÖLÜMSE HASRETİN ZÜLUM ELBET KAVUŞURUZ BEKLE BE GÜLÜM BEN YOLUMU SEÇTİM YA SEN YA ÖLÜM







[^--¤- -aşk dediğin nedir ki sadece üzüntü ve kırık kalpler- -¤--^]




hayatın anlamsız geldiğini sen gidince anladım sen geri gelmezsen hayat benim için hiçtir artık




Tek dostum Gölgemdİ o biLe günEŞi bekledİ









gözlerimden çıkan yaşı acı çekiyorum sanma ben her gece kaderime ağlıyorum




hayat yollarından çizilmiş olsa bile o yollardan birini seçeceksin bu yol ölüm olsa bile selam verip geçeceksin




sen benim damarımsın koptuğunda herşey durur ama mezara kadar aşkın damarım olur.




KaRaNLıK BeNi HaPگEdİyOr … HePگİ GeRçEğİ GöRmEm İÇiN… AMA GeRçEk OLan TeK şEy ›ÕŁũм› … Ve O da BeNi ÇaĞıRıYor!!!




Hачатιи Ѕоиυиа 5 каLа , GэL Dэŝэм , GэL¡я міѕіŋ? ¿ ? ¿ ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder