8 Kasım 2010 Pazartesi

Arabesk Damar Msn Nickleri

Hayvanat Bahçem Kendi hayvanat bahçeni yönetme ve hayvanlarını yetiştirmek ister misin?

YANLIZ SEN KAL KELİMELERDE BİRDE O TATLI GÜLÜŞÜN




NE KRALINA GİDERİM ,NE ALAYINA ,Bİ DURUM VARSA KRALIDA GELİR ,ALAYIDA AYAĞIMA....







~²ºº²~SonuMA ATTın ImZanI Ve GiTTin ~²ºº²~




ŞöFöRSeN Bas GaZa aŞk SaN VuR SaZa




her karakolda namımız,her sokakta imzamız ve hergenç kızın çantasında bii resmimiz vardırr.
Hayvanat Bahçem Kendi hayvanat bahçeni yönetme ve hayvanlarını yetiştirmek ister misin?

UNUTSUN DİYE HABER GÖNDERMİŞSİN BİR SOR BAKALIM HATIRLAMAYA DEĞER MİSİN




Küfretsem Hayata Bütün Kinim Gider mi ? Dönüp arkama bakmadan kafama sıksam herşey orda biter mi.?







α∂αм gιвι ѕєνмє∂ιм мι ؟ υgяυηα нєяÿєуιмι νєямє∂ιм мι ؟ ѕöуℓє ѕєηмι уαℓαηѕıη уσкѕα ѕєηιη ѕαнтє ѕєνgιη мι ؟




·ï¡÷¡ï°º¤ø,¸¸,ø¤º°(biz sewdiklerimizi topraga degil kalbimize gomeriz)`°º¤ø,¸•°¤*l




·ï¡÷¡ï°º¤ø,¸¸,ø¤º°(dunya fani olum ani)`°º¤ø,¸•°¤*l









ѕєѕѕιzℓιgιм ηιмєтѕє... ιѕуαηıм ƒєкαℓкєт σℓυя ... нєякєzє ∂υуяυℓυя...!




Dertler derya olmuş, bende bir sandal, devrilip batmışım boğulmuşum ...




kendime yeni bir sayfa açtım içinde sen yoksun çünkü sen unutulanlar bölümün kaldın güzelimmmm..............




Ne ZaMaN SeNi DüŞüNSeM BiR CeyLaN Su İçMeYe İnEr sAtIrLaRı OkuRKeN KalBim SeNLe TiTrER
Hayvanat Bahçem Kendi hayvanat bahçeni yönetme ve hayvanlarını yetiştirmek ister misin?

sımdı anlıyorum acıdan kederden goz yasından baska hıc bırsey vermemıssın bana yok olan hayallerme kaybolan gelecegıme agladım cocuklar gıbı gulcandan vefesız ZAFERINE




Yolda Bir Kız Gördüm Takıldı Gözlerim Gözlerine Aşıgım Sandı Beni Kendine Halbuki Nerden Bİlecekti Benziyordu Gözleri Gözlerine !!!







Giden gider gittiği gün biter ben gidni değil gidn beni kaybeder:S:S:S




yuregım yara var durmadan kanar ınsan olan sevdıgıne boylemı yapar




inan ki bir gün biri güneşe kar taneleriyle seni seviyorum diye yazarsa bilki o seni benden daha çok seviyor









oLmasayDı deRdimiz soyLermiyDi feRdi aßimizz




ama biliyorum senin bana dönmemen gerek :((




Aşkın Gerçek Acı Yüzü Değişmez Hep Aynı Kalır, Kaderin Bir Cilvesidir Sen Seversin Eller Alır...!!!




»-(¯`v´¯)-» HâSRêT!N DûNYâMı YâKıP YıKıYoR »-(¯`v´¯)-» +*¨^¨*+ PîSKo +*¨^¨*+


Hayvanat Bahçem Kendi hayvanat bahçeni yönetme ve hayvanlarını yetiştirmek ister misin?

BİR SEN MİSİN ARKADAŞ SEVİPTE SEVİLMEYEN ; ÇEKTİĞİN DERTLER İÇİN KADERE İSYAN EDEN




BİR GARİP HASTA YATAĞINDA YATIĞYOR KİMSE ONU ARAYIP SORMUYOR O ANLAMIŞTIR AYRILIĞIN ACISINI ONUN İÇİN YÜZÜ HİÇ GÜLMÜYOR







HAYAT ZORSA BENDE ZORUM KOLAYI SEVMEM AMA SENİ SEVİYORUM




Biz Sevdikmi Bir Öpücük Ugruna Deil Bir ALLAHIN Emaneti BiLerek SeVeriz.




-_- Yalanmış Yalanmış Seviyorum Diyen Diller Yalanmış KORKTUN MU BU SEVGİMDEN BANA YAZIK EDİYORSUN SEN -_-









NE ORHAN NE FERDI CAL MSULUM BABA CAL ANCA SEN ANLARSIN BU DERDI:((((((




yaşamaktan duyduğum mutluluğun tadına düşmanlarım ulaşamazlar...




bizde bilirdik sevgiliye karanfil atmasını ama lakin aç idik harcadık karanfil parasını




bilmeyiz hiç yalan dolan böyle yaşar insan olan,olur olsun bizden kalan BİZ BABADAN BÖYLE GÖRDÜK. . .




içtiğim şarap olsun çektiğim esrar olsun sevdiğim kız müslümcüyse bu can ona feda olsunHayvanat Bahçem Kendi hayvanat bahçeni yönetme ve hayvanlarını yetiştirmek ister misin?

YANLIZ SEN KAL KELİMELERDE BİRDE O TATLI GÜLÜŞÜN




NE KRALINA GİDERİM ,NE ALAYINA ,Bİ DURUM VARSA KRALIDA GELİR ,ALAYIDA AYAĞIMA....







~²ºº²~SonuMA ATTın ImZanI Ve GiTTin ~²ºº²~




ŞöFöRSeN Bas GaZa aŞk SaN VuR SaZa




her karakolda namımız,her sokakta imzamız ve hergenç kızın çantasında bii resmimiz vardırr. (antepli zalim)









BİZ BABADAN BÖYLE GÖRDÜK




son pişmanlık salatalık domatazi soyamadık biberleri kesemedik yumurtayı kıramadık menemeni yapamadık AÇ KALDIKKKK....




cesedimi agora meyhanesinin karanlık sokaklarında bulmuşlar eşim dostum durmamış ağlamışlar beni su yerine rakıyla yıkamışlar cenazemi de dua yerine ferdiden okumuşlar ne ferdi ne ibo kimse bilmez derdimi sen söyle müslüm baba NEREDEN SEVDİM O ZALİMİ




seni sevdiğimi bir allah bi ben bilirim gerisine hançer saplar çeker gidrim........




son pişmanlık salatalık domatezi soyamadık biberleri kesemedik yumurtayı kıramadık menemeni yapamadık AÇ KALDIKKK...

uzaktan uzağa bir gülsen yeter elif & furkan



!!__!!---UzaqLarda Arama Çünqü Sen !çimdesin Taht Kormuşsun KaLbime £n GüzeL Yerindesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder