8 Kasım 2010 Pazartesi

Yepyeni Nickler - 2010 Msn İletileri

Yepyeni Nickler - 2010 Msn İletileri

--------------------------------------------------------------------------------
Yepyeni Nickler - 2010 Msn İletileri.

Birbirinden güzel sizler için seçtiğim msn nicklerini umarım beğenirsiniz. İyi eğlenceler.


Görür Görmez Terletir
İçini Hissetirir )



If you are dead or still alive
I Don't Care. !



Tebrikler Olsun Gidişine ve Teşekkürler Varsa Verdiklerine ..

Tahammülüm yok ısmarlama aşklara.~

Nerden çıktın karşıma!
Acı çektirme artık bana.


| Kaç Kere Çelme Yedinde Yerlerde Süründün ?
|Sn SAdece Tmsah Gözyasları Döktün ..

^^ Bu BoşLuk GüLüşLerimi aLdı İyimserdim Eskiden.... !

SeviLiyosun aşk.. ♥

Kéndimi ve benim olan herseyi sewîyorumsen karâr wer benimmisin eLinmi.




vaneSSa Twin [*L ]

[Canımı da aLın] !

Attığımı Yakalarsan Yücelirsin )

∫ √ ♥


Zaman artık çok geç..


~ pubŞaLaLaLa (:


..farkLı bşee bendeki.garip 1 AŞK.


¨¨╔══╦══╦══╦══╗¨¨¨
¨¨╚═╗║╔╗║╔╗║╔╗║¨¨¨
¨¨╔═╝║║║║║║║╚╝║¨¨¨
¨¨║╔═╣║║║║║╠═╗║¨¨¨
¨¨║╚═╣╚╝║╚╝╠═╝║¨¨¨
¨¨╚══╩══╩══╩══╝¨¨¨

it's too bad you don't Like me..
beCause when i'm famous
BITCH you'll be
the first person I ForGeT !


Hayallerimin paragraf başlarına...
umutlarımın parantez içlerine...
Kalemler tükettim tükenmeyen *hasretle...


Her şeyi sana yazdımseni de herşeye... !


Ruhumm Senin! / aşkınn Sonsuza..<3




běʼnim těk istědiĝim yěpyěʼni biŕ ħayat .



izin ver YaĽnızĽıĝın śefaśını śüreyım .



benim Δklım лe Ђavada лe Ŝuda
Ŝadece
Ŝadece
Ŝende .




Βugüñ reśmiñe dokuñdum beñ öptüm yiñe ≈





Kondurabildiysem dudaklarına kücük bi* tebessüm
ne mutlu bana .








Saгkımızı diⁿĿêгiz
Sêssiz ĿimaⁿĿaгda
êĿêĿê ..


˚ ▫▫ ˚



HüzünĿerden bozma
MutĿuĿukĿar
Yasıyorum
^^







Βizim askımız sêssiz bi’ saklambaç oyuлu. :]



Βelirsiz tavırlarım var benim. *



• • •



Gezip tozup geldiĝi’n
Yüreklerden mi sandın | beni ≤







YaĿñız tahtıñda otuг – duг o zamañ


×


Orda | burda deĝil kalbimin en icindesin




Uñutmak mümküñ mü
Hiç aklımdan çıkmazken .





Zaman aĝır oL
Henüz erken ~
Demek için
Güle güle ~



Tek istediĝim biř đãmLã sevgi ≈



I can’t StopLoving you (A)




öPmeye doyamadım limon kokulu yanaklarını





Herkesten
Bir baska
Sevdi seni
ĸaLbim .





Yasamak için birkaç nedenim var/!\







böö..!! | Mucks۵(: | کhıMaЯıcKکheY! |





hiiçbiirzaman doymadim …doyamam*






freundshaft bedeutet vege gemeiinsam zu gehen egaL vohiin
( arkadasLik yoLLari beraber yürümekdir ..nereye giderse gitsin )






du biist iimmer nOch maiin ♯1
( haLa benim bir numaramsin )






şımarıksam bi sebebi var*






takıNtıLarım yokTur hérkeSTen éşiT dereCéde neFrét edeRİm





TRaNSPaRaNıM
iÇiM DıŞIm Bir ..




renKLi hayaT bana hayaLimi SaT !



Seni seviyorum


Çünkü sen hep benimlesin






sévgiLi sıfaTnın Da öTésnDé bir yéRLéRDéSin
bünyémDé baRnan téKk géRÇéKsn
Kısa wé öS
HéR$éyiMSin .. !






"Bekle" dedi gitti
Ben beklemedim o da gelmedi...
Ölüm gibi bir şey oldu
Ama kimse ölmedi...






Ömrüm Yetmez Tekrar Sana Doğmak İçin ÖLürüm Ama
Kendimi Başka Bir Tende Bulurum ...





sana oLan sevdamdandır biLesin sevincim ..






Yasamak Öylesine Güzel Ki Seninle







bén déngésiz yaşıyorum..
bazén kéndimdén kaçıyorum
aşk öldürür biliyorum
hép son défa séviyorum
ték yürék yaşanmıyor..
dalgasız déniz gibi..






Duyduğunu bilmeden bağırdım arkandan
Gördüğünü bilmeden ağladım..







Sonsuz sevginin sığacağı kadar
büyük oLsada yüreğim ;
senden ba$kasını sığdıramayacak
kadar da küçüktür asLında





DünyaDa İnanmazdım biteceğine
Beni böyLe BıraKıp giDecegine...!



göLgem gibisin YokLugun Hep PeşimDe




bu yaLnızLık benim iLişmeyin..!



Kopya oLma Dobra oL =)









''uzaK'' Yada ''Yakın''
Sen oL YeterKi




gözLeRine sewdamm !




aZ kaLdı umutLara








Evrenin bütün yanLızLıkLarını Üstüme aLdım..:/





giDeceksen Seni bana bırak öyLe giT




dayan Ruhumm ! bu acıya dayan...




özLedim seni baLım gözLerin neRde hani ?




Sensiz kaLdım Dünyama gün Dogmuy0r...xS





yok " canımın iÇiii "






göremesemde kaLbim seni isteR



Sensizlige ihtiyacım var bu aralar |

Her yeni küçük adım `` uzak diyarLarın sebebi degiL mi ?

άcıκtά κάĽάn teκ yάлım yaлŜıżĽıgım..

Karanlık yanını acıları/m/ız belledim
Büyüklüğüne aldırmadan...

Hiç biriйize^ keйĐimi begeйĐirmek gibi bir йiyetim__________yok .!

yanıLgıLarımı yüzüme vurmayın..
içimdeki çocuğun masaL saatine denk geLdi aşk..

**

SevgiLi sıfatının da ötesinde bir yerLerdesin

bahçemde küçük bir çocuktuπ aklıma salıπcaklar kurduπ ..


kirik kaLρLer onariLamaz kii..



seпі аnlatmak satırlarla sayfalarla şarkılarla bitmezz .

Zaman nέ kadar kirLέtmişŞ ά $ k 'Ları..


(L) ben bizi unutmam (L)




Dün gece bir ayna daha kırdı yüzüm
Gözlerimin içine sıçrayan cam parçalarını döktüm bugün ..
Yaş niyetine..

^^ Susma faslındayım...

Hayat günLük defter yaprağı`` hazan geLince döküLürr
GeLirken ne getiriLir ki giderken ne götürüLür .. ?

Sanki üzerimizde kara bir buLut var . <'3

♥ ♥ ♥


SıkıLdım artık !! haУattan..
Biraz huzurЯ * . .



» D e f o L u ή ġ i d i ή «





Hedef oLmadan aşkta emeksiz..

●๋:

Sen ´ben´ olabilseydin de ben´deki sen´i görseydin…
Sen ´sen´ olabilseydin de ben´deki sen´i hak etseydin !


´ Caddeler pişmanmış beni gördüklerine


♥ __Öylё Bir Аήdа Gёldin Κi Vаzgёçmёκ Mümκün Όlmаdı__ .. .



Bir tesadüftü hayatımdan çıkışın ...

Seпide gördüm
_____aпLadım ƒarkıп yok !

herkes gibi seпde ayпısıп * haberiп yok !

^^ Koskoca bĩr hűzűn bıraktın ve g ĩ t t ĩ n ~

Sevme kızım yanarsın diye söyLerdi annem.. (:
DinLemedim ahhhh !



Ne oLur gerçek oLsa masaLLar ?
Ya da biz masaL oLsak ..

x ЧoksuИ.. x





DogruLarımı Göŧürüceκ κađar yanLıs yapmađım Hayaŧŧa..

kirLi beĐeпLeгiпizLe temiz гuhLaгı kiгLetmeyiп (!)

Kime bu havanız ? çözemedik biz (:




Saйa aşkı yaşatırım
Đaha küçük aşklara katlaйamazsıй
Beйimle ölürsüй ..



Ben Yanlızmışım Bilemedim.


Belki SabRederdim Gücüm olsa!





BeDenim Temizlense Dahi Ruhum Pis !



~


Ne gerek var ki yaşamama?
Sen yoksun yanımda ..
Hayalin bile yeter aslında;
Ayakta kalmama ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder